poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Kartki komunijne w zieleni

Zauważyliście, że mamy już kwiecień? Weekend przyniósł nam namiastkę lata, ale to raczej jednorazowy wyskok. Póki co, wiosna pięknie nam się rozwija, z czego bardzo się cieszę, bo jest to moja ulubiona pora roku. Postanowiłam więc, dać temu wyraz tworząc kartki komunijne z przewagą zieleni.
Wykorzystałam różne tekturki komunijne, które potraktowałam embossingiem na gorąco. Hostie i kielich zostały centralnie umieszczone w pracach, natomiast tła stanowią ażurowe wycinanki.







Piękna, nasycona zieleń w połączeniu z bielą daje wrażenie świeżości, delikatności i elegancji. Myślę, że doskonale sprawdzi się nie tylko w przypadku prac komunijnych, a Wy jak sądzicie?

Wykorzystałam:

    

Pozdrawiam serdecznie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz