niedziela, 23 kwietnia 2017

Zawieszka na wino - jak ozdobić podarunek

Cześć!

Zazwyczaj możecie znaleźć u mnie typowe, scrapowe formy - kartki, albumy, boxy, dziś jednak przygotowałam coś innego. Będzie to zawieszka na wino, które podarowałam przyjaciołom w prezencie. Butelka na prezent to świetny pomysł, tylko jak uczynić z tego podarunku coś bardziej szczególnego i jak go niebanalnie ozdobić? Uprzedzam jednak, że mój pomysł nie ma nic wspólnego ze stylizacją przedmiotów. Zobaczcie!


jak ozdobić butelkę, jak ozdobić prezent, podarunek, butelka, diy, zawieszka na wino


Cała konstrukcja zawieszki jest bardzo prosta - to jedynie fragment ozdobnego papieru, zbigowany w 1/4 długości. Otwór na szyjkę wycięłam wykrojnikiem w kształcie koła, ale nada się również duży dziurkacz ozdobny. Całość przyozdobiłam podklejonymi na piankach dystansowych etykietkami wyciętymi z arkusza papieru, a także różnego rodzaju filigranowymi scrapkami z wykrojników. Tekturki pomalowałam białym tuszem Ecoline i oprószyłam gruboziarnistym pudrem do embossingu. Ecoliny użyłam również do "przybrudzenia" całości, aby uzyskać efekt tuszowania. Na końcu przykleiłam odrobinę mchu i kilka bordowych pręcików.
Kolorystyka mojej zawieszki pięknie komponowała się z zielenią butelki - Wy możecie oczywiście dopasować swoje projekty do własnych potrzeb.
Taka zawieszka to niewiele pracy, a dodana do grzecznościowego prezentu sprawi, że stanie się on niezwykłym i niezapomnianym podarunkiem.
Produkty, które użyłam:



Pamiętacie o naszym blog hop z okazji premiery kolekcji papierów "Be with me"? Bawimy się do 04 maja. Po więcej informacji zapraszam tutaj ------> klik.

Pozdrawiam ciepło,
Basia.

https://watacukrowa.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz